MYS PART II

Mysig är nog det bästa ordet att förklara hösten & vintern. Det är mysigt att komma hem efter jobbet tända ljus till middagen och mysa av värmen. Att tiden går sjukt fort är ingen tvekan om, skyltsöndag och lilla julafton på söndag innan syster flyttar mot sydväst! Det är så mysigt att strosa omkring och köpa julklappar för att sedan slå in dem. Lukten av pepparkakor, glögg och clementiner är jul för mig (& chailatte) jag vill baka lussebullar och koka knäck.. och klä granen. Jag vill vara jättebra på att julpynta även fast jag hatar det ibland. Jag längtar till julafton till jag ska trycka skumtomtar till att magen krampar och förhoppningsvis äta plankstek istället för julbord till middag. Julen är faktiskt helt fantastisk ju:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0