KAN INTE TÄNKA, JAG STÅR BARA HÄR OCH LER



Min dag började klockan 9.15 på friskvårds, uppvärmning, lite mage/rygg och armar innan jag körde en sväng på löpbandet! Flög bokstavligen genom duschen och skyndade mig till jobbet. Blev bjuden på supergod lunch från Lilla Marie, en sväng på stan men jag var så mätt efter lunchen så jag hamnade i koma och livet kändes tungt för en stund. Allting löste sig och jag blev lämnad ensam på salongen vid 15 och självklart vill alla ringa/boka tider och köpa produkter bara för att jag var ensam. Efter stängning kom pillan och olivia så båda två fick bli fina i håret:-) Kom hem från jobbet strax efter 20 och älskade att grillat kött stod redo för mig på köksbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0