BARA EN VANLIG SÖNDAG

Morgonen började med en försovning men hann ändå i tid till matchen i morse mot rönnskär! samling 08.15 och jag vaknade 07.45 och bokstavligen flög upp ur sängen! för att slippa mjälthugg drack jag en drickyoghurt vilket resulterade att jag var ashungrig i halvlek! men det gick bra ändå och riktigt skönt med vinst!!! nu kööör vi brudar!

Igår invigde vi våran nya fina grill, jävligt god mat och lite vin på det! I morgon köper jag träningskort och kör jäääärnet inför beachen! Det är snart dags för mig och mekke att boka resa och då ska jag vara jävligt vältränad och fräsch. och på tal om vältränad, det kan jag säga att det är jag låångt ifrån. men jag orkade spela hela matchen det är fan niceee!!!! 
nu är jag aphungrig igen och tacogratängen är snart klar. MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0