2 MAJ

Hela april har det varit härrligt väder och när det blev maj hade man hoppas på ännu bättre, men icket! Hagel och regn idag och endast 5 grader, huuuvvva! Längtar så sjukt mycket till värmen, kollar varje dag på resor i sommar och så planeras en roadtrip till varmare breddgrader i sverige, & kanske liiite mer party också??? skaaa bli väldigt intressant.

Annars så har det varit en vanlig måndag. Väldigt trött, även fast jag sov väldigt mycket både lördag & söndag! Imorgon hoppas jag på sol med tanke på att jag är grillmästare i huset då min man har övergivit mig för en halv vecka på varmare breddgrader! Så jag lyxar till det med grillat kött, halloumi och en good sallad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0