Mars 30, 2011

HEJ! jag lever. Även fast sen vi kom hem absolut inte kändes så! Jobbade första dagen igår och var heeelt slut med tanke på att det jobbigaste jag gjort de 3 senaste veckorna är att sträcka mig till chipspåsen.. Åkte direkt efter jobbet till arenan och såg skellefteå besegra luleå med 2-0. kung kung kung och jag hoppas att dom vinner på torsdag så jag slipper missa matchen på lördag (jobbar då). Slocknade i sängen före 11 och sov som en stock till 8.
Annars är det skönt att vara hemma, till världens bästa kille & världens roligaste jobb. Dock måste kroppen komma tillbaka till svensk tid och graderna stiga till plus. Bilder och så vidare från resan kommer senare, då jag även tar tag i bloggen lite bättre :-) lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0