OBS KLAGOMÅL

Sedan vi kom har vi alltid haft som ledord: "Klaga inte! Det löser sig!" Men just nu blir man leeeeess. I bussresan påväg från koh phangan till ao nang så blev jag och lisa av med alla pengar. thai-jäveln som var snääll och packade in den i bussen rotade igenom väskorna undertiden vi åkte. KUL thaijävel jag hoppas du blir en råtta i ditt nästa liv!!!!!
Jaa så iallfall går jag och lisa på diet nu, för er som inte skulle känna igen oss när vi kommer hem. Vi kommer iallfall bli jävligt bruna eftersom det enda vi har råd med är att sola. Och äta ett paket nudlar om dagen. Så bruna och smala när vi kommer hem iaf!!!!!
Och för avsluta lite positivare så har det varit strålande sol idag, så vi fick jobba på brännan! Även om man känner sig blekare än bröd, DET KOMMER!!!!!! hadet goooooott allesammans

Kommentarer
Postat av: rebecca

exakt samma sak hände oss. Max blev av med sin iphone. det var på exakt samma resa. fast från koh samui. fan att jag inte hann säga det! för dom gör ju sådär med alla. det är ju planerat att dom ska göra det.



hopps att allt löser sig och att ni har det bra puss

2011-03-14 @ 22:04:19
URL: http://rebeccaahlbin.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt samma sak hände oss. Max blev av med sin iphone. det var på exakt samma resa. fast från koh samui. fan att jag inte hann säga det! för dom gör ju sådär med alla. det är ju planerat att dom ska göra det.



hopps att allt löser sig och att ni har det bra puss

2011-03-14 @ 22:05:19
Postat av: rebban

exakt samma sak hände oss.

det är ju organiserad brottslighet...Dom tog Max iphone..Hoppas allt annat går bra! kram

2011-03-14 @ 22:11:53
URL: http://rebecaahlbin.blogg.se/
Postat av: rebban

asså jaha????!!..... allt var sjukt skumt när jag skulle skicka kommentaren så det förvånar mig inte att resultatet blev såhär...

2011-03-15 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0