KOH TAO

Hej där kära vänner! Just nu befinner vi oss på en ö norr om koh samui, koh tao! Ungefär 2 timmars båttur så var vi här! Lever livet och njuter. Dock hatar vi att det regnade igår och att molnen dolde solen idag. Och ändå lyckas man bränna sig, typiskt..

Sjukt varmt och jävligt god mat alltså. Taggar för fullt inför halfmoon-partyt på fredag, kommer bli king. Vi kanske köper stället? Internt är allt så sjukt roligt. Jag vet inte om det är för att vi lever för tätt inpå varandra eller om humorn har tagit slut???? vi är jävliga och skrattar åt precis allting. & retas förståss! det är såååååsjukt kul, och lite diffust förståss! KRAM SVERIGEEE

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga, hur kommer det sig att du kan skriva åäö och inte Jessica? Har du med dig en egen dator hon inte får använda? ;) Eller skriver du via mobilen?

2011-03-09 @ 14:07:58
Postat av: Denise

Vi båda sitter på internetcafé och jag har ändrat spåket till svenska så för mig funkar det utmärkt=) jag veet inte om jessica inte har ändrat eller om hon bara är allmänt dum HEHE

2011-03-10 @ 11:41:54
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0