3 MARS

Jag är så sjukt taggad att jag knappt kan sitta still. Kom fram till Örebro efter 3 timmars bussresa. Har hunnit käka och springa på stan en tväris och såklart köpt en fet godispåse! Lisa ska från och med igår också med till thai och hon har ringt mig cirka 20 gånger och är hhhhhhhhelt uppspeedad. Min ryggsäck är galet tung, och så har jag packat snett.. allt tungt ligger på vänster sida så jag lär måsta packa om ikväll..

Om en timma kommer mekke tillbaka från träningen så åker vi med hans kompis till stockholm, spenderar natten på hotell och sedan åker vi tillsammans till arlanda imorgon där jag träffar upp tjejerna och han åker till skellefteå. MEN innan dess så blir det världens mysigaste kväll med melker & geléhjärtan♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå bokade lisa allt igår?

2011-03-03 @ 15:26:07
Postat av: Denise

Njae egentligen bokade hon för 10 minuter sen! Haha, det blev väldigt spontant!

2011-03-03 @ 23:16:23
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: emelie

se till att njuta och ha det hur bra som helst nu! ta hand om varandra och sola lite åt mig med!;)

bamsekramar hemmifrån:)

2011-03-04 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0