TORSDAG 14 JULI

Helt galet trött med tanke på att den här veckan har varit k-aos. paackar som en galning och har med mig på tok för mycket, men jag är alldeles för ttrött för att sålla ut något.. Skulle helst sovit för en timma sedan men jag glömde starta tvättmaskinen så den är inte klar än! Åker till stokke imorgon och vidare till visby på lördag och det kommer bli riktigt jävla bbbbbaaallll!! jekkan fyller år på tisdag och då viker ingen jävel in årona. Har föresten börjat svära mycket nu, är jag en arg människa? njjjjjjjee tror inte det.

nu svamlar jag bara, måste skynda mig att packa klart, sova, jobba imorgon 08.30-15 sedan raka vägen till falmark SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0