BARCA SHOPPING


En blommig långklänning, älskar de tunna banden!


Rosa linne som blev skrynkligt i väskan hem haha! Älskar rosa och är hhelt insnöad på det just nu!!


Ett rosa linne med djup rygg, ska klippa bort bandet bak och hoppas att jag kan använda det utan att det faller ner från axlarna:-)


Halvtransparant knälång klänning från H&M


En tröja som jag märkte hade hål när vi kom på hotellet.. ser ful ut på bild men jag gillar den!!


Mobilväskor, så nu ska jag förhoppningsvis inte krascha iphonen igen och inte tappa bort den lånade kameran jag har nu!

och nuuu till mina absoluta favoriter. I'm inlove in my new shoooooes♥





så köpte jag småsaker som en bikini, baslinnen, smycken osv som jag inte orkade ta kort på!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

2011-07-12 @ 12:07:58
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Madde

Hur var Barcelona? Jag ska dit på fredag o det ska bli så kul! Några affärer eller annat du kan tipsa om? Har läst att de är mkt ficktjyvar där, något som ni drabbades av? Hoppas få se lite fler bilder vad du köpt osv :)... härlig blogg btw! ha de fint

2011-07-12 @ 12:28:33
URL: http://maddesvita.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

2011-07-12 @ 18:06:20
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0