900111



1. Det första du tvättar i duschen?
Känner först efter hur temperaturen är med handen!
2. Gillar du kaffe? Konstigt nog dricker jag bara kaffe på jobbet, fråga mig inte varför
3. Hur mår du just NU? Jag mår king! har just kört bodypump och en sväng på löpbandet, snart redo för beachen ;-)
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? r?
5. Berätta om din senaste dröm: Jag drömmer alltid sjukt konstiga drömmar, men kommer inte håg vad som hände inatt
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nejjjjj
7. Vad vill du ha just nu? Thailand
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Katten musen, tiotusen?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Använder nog båda teknikerna
. Använder du smileys? Jaaaa annars ser man ut som en drygjävel
11. Har du träffat någon kändis? Jepp
12. Gillar du keso? njaaa skulle inte påstå det
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? I just had sex (melker envisas om att spela skivan i bilen)
14. Hur många länder har du besökt? jisses amalia. har varit utomlands fler än 20 ggr, så mest troligt kring 10-15 olika länder
15. Är dina föräldrar stränga? Eeeh nee, bara snälla=)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ABSOLUT
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Typ inte
18. Brukar du hyra film? Hyra film? neeever
19. Var kommer du vara på lördag? Nu på lördag? eftersom s8 har stängt ner så lär det bli spelkväll varje lördag.. annars ska jag se melkers match och säkerligen träna=)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Gick i 5an, var 11 bast, minns lite men förstod nog inte då hur stort det var
22. Vad åt du till lunch? har inte ätit lunch än!
23. Har du lockigt hår? Tyvärr inte
24. När grät du senast? Kommer inte ihåg!
25. Har du gått in i en vägg någon gång? YES glasvägg i turkiet..
26. Favoritårstid? SOMMAR
27. Vem höll du senast i handen? mekke
28. Sover du med TVn på? neeej hatar ljud och ljus när jag ska sova
29. Tycker du att du är gammal? Neeej, having the time of my life
30. Är du mörkrädd? lite TYP
31. Gillar du ditt liv just nu? LOVE IT♥
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja nog har det inträffat
33. Har du bra syn? Helt perfekt!!!
34. Var är dina föräldrar just nu? På jobbet
35. Vad har du på dig just nu? Träningskläder
36. Vad var det senaste du köpte? Bensin om jag ska vara ärlig. (kul)
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar nog ingen?
38. Använder du sushipinnar? äter inte sushi
40. Äger du ett vapen? bara mina naglar
41. Gillar du ditt hår? neee, vill ha tjockt och långt slittåligt hår!!!
42. Gillar du dig själv? Mer eller mindre

Kommentarer
Postat av: lisa

vart köpte du din studentklänning?=)

2011-01-31 @ 21:44:13
URL: http://lisaalu.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag beställde den på Nellys hemsida=)

2011-01-31 @ 22:20:46
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0