THE BIG DIFFERENCE

eftersom jag inte tränat på ungefär 3 veckor så känns min kropp lite mördad idag. sist jag hade träningsvärk var i söndags eftersom jag hade spytt så mycket. nu har jag träningsvärk i benen efter gårdagensfotbollsträning. TYP samma,eller?? Mååste köra igång med träningen igen! Thailand om 2 månader exakt idag. FAN vaaaaa vältränad jag ska vara då.

Och jag måste ju faktiskt erkänna mitt nyårslöfte. Mitt nyårslöfte iår handlar om kameror. kan någon gissa? OM jag köper eller får en ny kamera (eftersom min mest troligen är i åre) så ska jag aldrig någonsin ta med den från förffesten. odds!



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår tävlingar på min blogg.

Man kan vinna underkläder värda 300kr och jättefina namnnappar till bebisen.

Gå in på min sida och anmäl dig:)

2011-01-05 @ 19:15:10
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0