10 JANUARI

jag är himla bra på att tycka synd om mig själv. idag är jag för sjuk föratt ens tycka synd om mig själv! Efter att ha legat inne i feber lördag + söndag blev jag rastlös. Hostade heeeeela natten men mådde rätt bra i morse så jag åkte till jobbet. Vek in årorna 13.00 och åkte hem. Har för ont för att sova och är fortfarande öm överallt. vill bara flänna för det gör så ont att andas och som grädde på moset har jag fått melkers superförkylda näsa påköpet. Jag glömde ju säga att man kan steka ägg på min panna som är just under 39 grader.. wiiiiiho det är min favoritdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lill vännen då. dagen före DIN dag dessutom. Håller tummarna för att du får sova bort det onda inatt och får en desto bättre dag imorgon. superkramar från min och eros, :)

2011-01-10 @ 18:30:42
URL: http://emelieed
Postat av: Birthdaygirl

Kan bara meddela att du får en KAMERA!!!!

2011-01-10 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0