VÄRLDENS BÄSTA KARLSSON


jag vill att du ska vara hemma

-så vi kan kramas när vi vill
-så jag kan bli less på dig när du aldrig stänger micro-luckan
-så du kan bli arg på mig när det blir mascarafläckar på din handduk
-så vi kan spela skip-bo varje dag
-så jag vaknar när du pratar i sömnen
-så du blir arg när jag retas
-så du kan retas tillbaka
-så du vägrar städa på matchdag
-så du alltid kan få mig att skratta
-så du kan bli galen på mig om jag lagar för stark mat
-så jag kan slå på elementet när du har stängt av det
-så jag kan somna i din famn och vakna av dina pussar
-så jag slipper sakna dig så sjukt mycket


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint skrivet ;-)

2011-02-08 @ 10:40:59
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0