UPDATE

När livet är underbart; vaknade en tväris när melker pussade mig när han åkte iväg och tränade. vaknade sedan just före halv 11 av morgonsolen! Häär är det riktigt vårsol, skulle vara kung om det vore nollgradigt också. jag lever just nu bland molnen, myser mer än vad jag gjort på länge & shoppar för mer än vad jag har råd med. Riktigt skönt att bara vara ledig=) Tänkte ta en promenad, men jag har ingen aning hur det skulle gå eftersom jag aldrig skulle hitta tillbaka..
Snart är det dags att komma ner på jorden igen.. åker tillbaka till skellefteå på tisdag. dock blir det inte långvarigt eftersom jag åker tillbaka till stockholm nästa torsdag och dagen efter sitter jag och jekkis påväg till thailandddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0