MÅNDAG!!!!!!

Snacka om fullspäckad dag. Jobb 9-18. Fixa håret, sminket & byta kläder för att fota oss (alla brudar på salongen) så jag kan LOVA att ni kommer märka när korten är klara... jisses amalia. På lunchen sprang jag bokstavligen runt som en yr höna! På apoteket för att köpa det viktigaste, bokia för att köpa böcker och så lite mat och fixa håret på det!! Böckerna är ett måste med tanke på att jag åker med en solgud (TYP) och jag är världens sämsta på att sola. Ligger helst på mage och läser, därför får jag alltid brunast rygg. Annars ligger jag helst på en madrass i vattnet och leker runt medans jessica pressar 10h/dygn (SKÄMTAR EJ) och så älskar hon att jämföra sig (KUL)


Roligt att min rygg e svart och min svank e vit...


Kommentarer
Postat av: jessie

sorry kan mitt fel att solen älskar mig hehe.

2011-03-01 @ 00:04:25
URL: http://megafonen.nu/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0