NÄR MAN ÅNGRAR SINA TANKAR

För några veckor sedan (dagen innan melker åkte/flyttade till örebro så sov han i sundsvall) tänkte jag "åååh vad skönt att vara hemma själv, då får jag ha precis så varmt jag vill i läggan". För ni som inte känner mig så har jag helst 28 grader på alla element - jag gillar värme helt enkelt och HATAR att frysa men melker är inte riktigt lika frusen som mig och svettas ofta ihjäl.
Några dagar innan så somnade jag i melkers famn och vaknade av att han pussade mig så tänkte jag att jag måste vara världens lyckligaste tjej.

OCH ja dagen efter flyttar melker till örebro. jag skulle hellre vilja ha 20 grader och tillbaka min boyfriend!!!!!!!!


kos 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg och jättekul att läsa det du skriver!

2011-02-24 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0