ALKOLÅS-PROBLEMAS

WOHO snart helg, bara en king dag imorgon också!!! Dock har jag varit lite arg idag eller mest haft dåligt tålamod eftersom att alkolåset har krånglat. SÅKLART krånglar det aldrig för melker, och det brukar inte göra det för mig heller MEN SÅKLART idag när det är minus 24 jävla grader!!!!!!!!!!! i mina träningstights satt jag där och försökte starta jäveln men den vägrade så jag ringde support. fick sitta och räkna röda blinkningar innan jag tillslut fick igång bilen. Nu sitter kupévärmaren i HELA natten och alkolåset är med in!!

Nu är jag iallfall hemma, och efter en timma är jag fortfarande en isbit. ALLA element är på 30 grader. LIKE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0