SMILE



Jag älskar överraskningar, både att göra för andra & att själv bli överraskad och därför är julen en fantastisk högtid. det bästa är att se reaktioner och lyckan i andras ögon. jag har (enligt mig) kommit på den bästa julklappen till melker eftersom han inte önskar sig något. men det svåraste är att hålla det hemligt eftersom det är 24 dagar kvar och jag kommer att hinna försäga mig innan dess.. Julklappar är bara en grej, annars små överraskningar som knappt märks eller som lockar fram ett leende. att bry sig och att någon bryr sig om en är det finaste jag vet♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har helt rätt!

2011-12-01 @ 15:50:05
Postat av: Anonym

Åh, spännande! Berätta för oss sen vad den perfekta presenten är! :)

2011-12-01 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0