BLIR SOM GLAD I KROPPEN

jag är världens mest förvirrade tjej just nu. Igår var vi och lastade första lasset med kartonger (tack emmsan!!) och idag fortsätter kaoset. Man börjar här, fortsätter där.. skräp överallt och kartonger ännu mer överallt. Kommer vara kaos i morgon när jag kommer hem från jobbet 18.00 och melker är i västerås.. kuuuul

men just nu händer det många bra saker.1. VI FLYTTAR IDAG 2. jag ska till barcelona i oktober 3. jobbar 9-14 idag + att mamma bjuder på lunch, sen så jag ska packa och packa upp i sinne(kanske inte så jättekul) 4. BARCAAAAAAA (igen) SES

Kommentarer
Postat av: emma

good luck honeyboney:)

2011-08-31 @ 10:21:13
URL: http://emmasehlstedt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0