21 AUGUSTI

Varför går helgen alltid så fort? har iallafall hunnit med riktigt mycket ihelgen! Fredag ringde väckarklockan på 07.00 och med haparanda och ikea i siktet åkte vi norrut. Shopping, lunch, skopunkten och candyworld så var vi färdiga för dagen och åkte hem. Packade in alla grejor i mammas garage åkte hem och duschade och åkte till sunnanå strand för middag, en hel del vin och countrymusik hos charlotte och oscar. Riktigt trevligt men lite ovanlig musik haha :-) Igår mötte jag upp emma på salongen, trollade bort utväxten så hon fick bli fin i håret, lunchade med mekke och sedan även en fika på waynes. Lagade sjukt god kyckling till middag när anton kom på besök och senare på kvällen vinade vi hos lisaj! Allstar sög och jag lyckades ramla med cykeln innan jag ens hade börjat cykla. Skrattade så mycket och lisa skrattade ännu mer och jag fick mig knappt upp, helt galet att jag inte har ont någonstans idag, men det var riktigt kul!!!!!!! Idag har jag färgat och klippt anna i härliga höstfärger och nu ligger jag på soffan i fosterställning med världens mensvärk (tackgud att jag aldrig har det annars. PEPPAR PEPPAR) och förhoppningsvis ska jag till pappsen på middag ikväll. SESSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0