SHOPPING THAI

Armband och ringar

Kortare tröja i mocca med knappar

Klänning med öppen rygg

Shortsdress med hål på ryggen vid svanken

Jeansshorts

Hallonrosa ribbat linne

Converse

Och en ny väska!

Eyeliner/kajal och rouge. Kan vara den bästa eyeliner jag haft, och när jag kom hem insåg jag att det både en eyeliner och en kajal. endast 8 kr...


Thailand är ett bra ställe för shopping. Det gäller att titta överallt så man hittar guldklimparna nu! Här är en del av sakerna jag köpte,  köpte även örhängen, massa solbrillor, basplagg och en fin klänning som ni får se senare i framtiden :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

great :)!

är det en äkta jimmy :)? hur som helst var den tjusig!

2011-04-04 @ 09:53:08
Postat av: Denise

Nej den är inte äkta! Köpte den på en marknad, den är i äkta skinn men vi lyckades pruta bra så den blev inte särskilt dyr :-)

2011-04-04 @ 22:43:49
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0