SARA JENNY DENISE




Är:
väldigt kär
Ger intryck av att vara: glad=)
Mår: som en gud
Ska: spela myrfotboll med laget!
Har: städat och tvättat
Bör: köpa mig en vinterjacka, det är cold as ice ute
Kan: allt jag vill=)
Vill ha: garderoben full med mysiga höstkläder
Skulle vilja: Boka en resa till thailand
Drömmer om: resor, upplevelser och kärlek
Längtar till: att flytta ifrån skellefteå (kanske jag uppskattar det mer sen)
Fasar inför: Vintern, hatar kyla
Har ett brinnande intresse för: frisör och resor
Bryr mig om: nära & kära
Trivs med: mitt liv i helhet
Bor i: en lägenhet med mekke
Dricker gärna: Vatten & Vin
Lyssnar ofta på: Spotify, mina listor äääääger
Är arg på: Ingen just nu
Är stolt över: Mig själv
Är rädd för: mörker & döden
Äter: Mat? Mycket grönsaker, frukt, kyckling, tacos osv!
Dansar: När jag är full
Lever: För livet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en lista? :D

2010-09-28 @ 16:20:30
Postat av: Denise

http://open.spotify.com/user/deniseborjesson/playlist/1KaJxhtn7lAoqtxDo2bQwQ



Här är en av mina listor, med partylåtar som enligt mig är king :-D

2010-09-28 @ 18:51:08
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är också stolt över dej. Kram

2010-10-29 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0