make me feel like I'm the only girl in the world

Efter att jag och elin hade en "lugn start" på gymmet igår så har jag plågsamt jobbat mig genom denna dag. Att man kan bli så otränad på så kort tid. Vi körde plankan, armhävningar, olika maskiner, mest mage och rygg, lite armar/axlar som är bra när jag jobbar som frisör. JAG HAR sån jävulsk träningsvärk att jag dör. Magen och stora bröstmuskeln, gör typ ont att andas. DÖDEN själv när vi hade löpning på träningen + att det regnade=död

Imorgon kör jag och elin spyc och på fredag lever jag mest troligt inte. Annars så har jag vunnit en fruktpressare på jobbet så vi kan göra juice. Vi testade den ikväll och apelsinjuicen var fruktansvärt god, och jag antar att det var den enda gången den kom till nytta....

 

make me feel like I'm the only girl in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0