BODY TALK

DAGS att göra min röst hörd. Har dragit ut på det hela dagen men nu är det dags att åka iväg och rösta. Och vid middagstid så ska jag och elin iväg på core och afropowerdance, kommer blir roligt efteersom jag aldrig testat på de sistnämnda. Välkommen att skratta åt mig,  men jag försöker iallafall=)
Sedan så är min helg över! Igår jobbade jag nästan hela dagen, från 7.30-14 sedan från 17-22,  däremellan hann jag spela en stund på första halvleken mot Sörböle!
Nästa helg spelar vi sista seriematchen och sedan är det lagfest och all dess innebörd, någon önskade mat från wook&roll och jag önskar dryck från systembolaget. HEHE

nu kör vi, GO SVERIGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0