BABBEL

Söndag idag. Söndag igen.
Känns som att det alltid är söndag. typ. Tiden går så himla fort! Torsdag var jag ledig, tränade, hängde på solbacken och åt på johanna i parken med jessica! Fredag gick fortare än fortast. Jobbade 8-17 åt på Olles, idol & mys i soffan! Igår tog jag sovmorgon, steg upp vid halv 11! Fixade frisyrer på vero-tjejerna, såg hockey och sedan vin och utgång. NICE
idag har vi chillat hela dagen. Sovit till vampires sucks, käkat bakis-mat och städat upp på liljevägen, snart är det dags att flytta hem igen! Bäst var nog i natt när melker hade skjussat hem mig på cykeln skulle vi laga lite mat. Entrecote och pommes! Fyllekäk med klass så att säga. KING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du flytta hem? :O

2010-10-04 @ 09:26:21
Postat av: Denise

Nej jag ska inte flytta hem! Ihelgen har jag och melker bott hos min mamma och tagit hand om huset och min lillebror, så igår "flyttade" vi hem till våran lägenhet igen :-)

2010-10-04 @ 22:48:51
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0