900111

Senaste

Låt du hörde: Rihanna feat Drake - What's my name

Film du såg: Såg halva Beck i söndags (sov andra halvan)

Mat du åt: Tacos till middag

Kram: Mekkeboy

Puss: mekkee igen

Känslan: KÄR OCH GALEN

Resa: Utomlands? Grekland

Dröm: En konstig dröm inatt, åkte buss i stockholm med kenza(!)

Person du träffade: Melker sitter bredvid mig

Personen du pratade i telefon med: Tror det var Jenny på aurum

Personen du fick sms av: Jekkan

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig inträffat

Gången du var utomhus: För en timma sedan när vi åkte hem från mamma & per

Gången hela din familj åt middag tillsammans: HM, har ingen som helst aning

Saken du köpte: Present till kevin

Allmänt

Ska bli skoj:
Personalfest på lördag=)

Ska inte bli skoj att: Börja jobba klockan 7 på söndag

Sparar till: Thailandsresan=)

Pålägg som gäller: Skinka & tomat eller Ost & gurka
 
Önskar att jag var bättre på: ???

Dagens dryck: Lättdryck

Vad saknar du: Värmen

Tre band/artister: RIhanna, Beyonce & Chris Brown (måste svara de...)

Vad har du gjort idag: Tränat, Städat, Spelat kort/spel och varit på kalas

Brukar du svära mycket: har av någon konstig anledning börjat säga "fucking" hela tiden när vi spelar kort..

Hur tidigt stiger du upp: allt emellan 6-10.30

På helgerna: om jag jobbar 6 annars mellan 9-10.30

Vad ska du göra ikväll: Sova! Börjar bli sent

Hur många timmar sover du per natt: ca 8

Vem är snyggast i världen: Svår fråga, om jag fick frågan för 1 år sedan hade det LÄTT varit Wentworth Miller

Vad är det för veckodag: Tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Utlandsresor/Stadsfesten

Favoritplagg i garderoben just nu: Tightsen med dragkedja från vero.. skönaste byxorna jag någonsin haft

Längd: 169 cm, eller 169,5.

Vikt: Har inte vägt mig på ett bra tag

Byter gärna garderob med: Kommer inte på något just nu, typ Dollyblond, Lisaplace eller angelica blick

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: Ingen aning

Mitt rum kan beskrivas som: rum? lägenhet!

Mig själv med tre ord : Glad, snäll & positiv

Jag tränar: fotboll & gym

Jag ville bli när jag var liten: Frisör, kock eller skådespeleska tror jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0