TISDAG 16/11

En peerfekt ledig dag alltså! Gick upp till ishallen, väldigt skönt väder. Hämtade bilen och åkte upptill solbacken för att leta en julklapp till lillebror, förgäves. Åkte hem, stökade & städade litegrann innan jag skjussade syster och sedan åkte på friskvårds och körde core!
Efter träningen åkte jag och jessica till laura där vi dekorerade kakor, åt middag och såg matchen. Vinst med 3-0 yey=)

Kakorna blev helt över min förväntan, trodde inte att jag hade dessa talanger ;-) En riktigt trevlig kväll!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Laura?

2010-11-16 @ 22:50:38
Postat av: Denise

Laura är en av "spelartjejerna" eller vad man ska kalla det=)

2010-11-17 @ 00:11:02
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: Laura

haha.. yes you do have such talents ;) Hopefully I will have enough left for Joakim by the time he gets home.. they're SOO TASTY!!

2010-11-17 @ 10:07:53
URL: http://whereisthelolo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0