HAVING THE TIME OF MY LIFE

Går ner mot stan lite före spinningen och hittar förhoppningsvis perfekta tyger så jag kan börja sy på min outfit till lördagens maskerad. jag TROR (med stora bokstäver) att jag kan sy, fick ju mvg i syslöjd hehe
Och så måste jag komma ihåg att köpa lampor. Både lampan på toaletten och i sovrummet har inte fungerat de senaste dagarna så det börjar bli lite jobbigt.. Älska lediga dagar och älskar att det snart är jul, längtar typ till snön(kommer ta tillbaka det när snön kommer)


Kommentarer
Postat av: Amanda

blir det station sen eller ? :)

2010-11-03 @ 14:16:56
Postat av: Anonym

Med tanke på min utklädnad hoppas jag att vi stannar på maskeraden, men allt kan hända :-)

2010-11-03 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0