CLUB CAN`T HANDLE ME

Snart helg igen, förstår mig inte riktigt på tiden. Det är kolsvart ute så man blir trött hela tiden, det är november och snart jul och nyår! Vad händer då riktigt? Hatar att bli gammal och hatar att se alla vänner flytta härifrån, undra när det är min tur? Har världens bästa jobb, en bra lägga och en perfekt pojkvän som jag inte vill lämna. Livet bjuder på svåra beslut men jag är för fasiken 20 bast. 20bast är ingenting, som en liten fis.
Jag & emma ska flytta till new york. mekke & jonas får komma och hälsar på.. eller ska man ut och erövra världen? florida, thai, australien eller varför inte norge? Börjar bli liite less på det vardagliga. Jobb, träna, äta, sova,festa och sedan börjar det om. MEN DET ÄR FÖRBANNAT BRA för att med bästa vänner så blir det alltid bra.

tänk att bo ensam i en stad där du inte känner någon. Inte kan ringa din bästa vän för en snabb fika, kanske inte är så fel att bo kvar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0