VÄLDIGT INTRESSANT, ANTECKNA!!!

Jag har länge haft problem med mina armhålor, eller rättare sagt deodorant. Jag är väldigt känslig och blir lätt torr och skör under armarna men nu är det värre än all tid. Jag kan inte: använda deo, tvål eller raka mig under armana. GISSA hur fräsch jag känner mig?!?!?!

Igår använde jag deo vilket jag får pina för. Igårkväll kunde jag knappt somna för att det sved så jävulst mycket och samma sak nu, under spinningen fick jag något il och det kliade och sved som attan och det slutar aldrig. JAG GER UPPP. vad fan ska jag ta mig till? vad gör man?

Nu ska jag och jekke ut på en promenad, ryktas förbi kvantum, undra varför... (ledtråd: runda, gröna, går att tugga) HEHE love life. och vi har bara TVÅ ynka frisörlektioner kvar. ÅNGEST

För att lätta upp stämningen, strunta i armhålor och skolan så bjuder jag på 2 bilder från min externa hårddisk:


Kommentarer
Postat av: Julia

jag har också haft så! fast som tur är så har de gått över nu. men de är jättejobbigt, särskillt när det svider/kliar... vet inte riktigt vad man ska göra, men om du inte har provat alkoholfri deo eller vad de heter så kanske de funkar. tror dom är mildare! eller prova gå utan deo ett tag så allt försvinner,... känns iofs inte så fräsch kanske=D Nu använder jag bara rexona stick, funkar hur bra som hellst :) hoppas de blir bättre för dig!

2010-05-13 @ 18:47:54
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0