NEVER LET YOU GO

Efter en skön helg är det nu söndag och skolan börjar om i morgon, vilket inte känns så överdrivet jobbigt.
Måndag: Se dansföreställning 13.00
Tisdag: Kunder hela dagen
Onsdag: Egen hårvård
Torsdag & fredag: LEDIG

I fredags så drack vi vin hos Alex. Mitt exklusiva Fairtrade vin var inget att rekommendera men full hee blev man. Mollys var faktiskt riktigt roligt, dansade hela kvällen ungefär=)
Lördagmorgon mådde jag som en pärla, av solen vaknade vi 8 och käkade äggmackor halv 9. Åkte till icamaxi och handlade och sedan mötte jag upp jessica på stan för fika/lunch=) vi köpte fjädrar för att kunna pyssla litegrann och åt glass i solen.
Mamma bjöd på middag, grillat. MUMS och sedan match på norrvalla som slutade med en snörplig förlust & ett lindat och uppsvullt knä.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nä jag veeet jag vill som inte heller bli brunhårig, men jag har fan inte råd att färga utväxten, hahah!

2010-05-09 @ 15:53:42
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0