NEEDS

Det känns som att livet bara flyter på! 4,5 skoldagar kvar och då är egen hårvård på onsdag inräknat, det är inte SÅ jobbigt HEHE
det enda som är jobbigt är min ekonomi som håller på falla samman. detta är ungefär detjag MÅSTE ha precis nu:

1.Digitalkamera, kommer inte klara mig utan en i varken turkiet eller studenten.. (för att inte tala om HELA sommaren)

2. Shampoo och balsam, det tar alltid slut när man minst vill de..

3. Parfym, samma där! Min är finito, har gjort slut 6 st flaskor av samma parfym.

4.Sommarskor, gärna kilklack! Enkelt, snyggt & bekväm. Från Have2have.se skulle var perfekta

5. Fickpengar till turkiet

Kommentarer
Postat av: j-star

hahaha kul med fickan...

2010-05-11 @ 19:44:20
URL: http://megafonen.nu/jessica
Postat av: Denise

Jaa, jag tycker jag fick till det riktigt bra=) hehe

2010-05-11 @ 20:02:47
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0