KÄNNER BARA LYCKAN FLÖDA

jag vet att allting är king just nu och det är ungefär det enda som flyter på nu, så jag fortsätter

- 5,5 skoldagar kvar
- 20 dagar till turkiet
- sol och fint väder idag.
- färdig med en inlämningsuppgift
-vi har fått en elgrill av åsa som vi kan ha på balkongen

det enda som är negativt just nu är min ekonomi. student-fattig ungefär. så idag tänkte jag inte gå på stan. skulle bara köpa lunch på kanel så påvägen åker jag upp på vero där de har fått in världens finaste/sötaste topp. Efter jag testat den så kuuuuunde jag inte lämna den där. Svar JA, jag köpte den för matpengarna.


Kommentarer
Postat av: bitte

grymt med grillen. kommer bli fett när mekks och grabbrna har fått sommarfixa balkongen också

2010-05-03 @ 17:06:29
Postat av: jekkan

synd för dig "bitte" att det är vi som ska hänga på balkongen sen när ni fixat den och inte ni, höhö. sen tycker jag att det var kung att du köpte toppen för matpengarna denne, DET ÄR SÅ DET SKA VARA!

2010-05-03 @ 22:38:35
URL: http://megafonen.nu/jessica
Postat av: Denise

Jaaa absolut är det vi som hänger på balkongen när det är klart ;-) heheee

2010-05-04 @ 18:30:36
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0