I AM A HIGHWAY MAN

Har suttit och knåpat på projektrapporten ikväll. vid 8 tänkte jag för mig själv "om jag är klar vid 9 så slutar jag och ser någon film som går på tv och kikar upp överdata skärmen och inser att vi INTE HAR NÅGON TV.
Vi hade lånat tvn av min syster när hon åkte till norge och i helgen har hon flyttat in igen så hon har varit här och hämtat tvn idag. DET KÄNNS VÄLDIGT FATTIGT.

annars så har jag "fullt upp" i veckan. Projektarbetet ska in innan fredag 16.00 och på onsdag har vi redovisning och inlämning av Tema F. Känns rätt bra ändå eftersom jag nästan är klar med båda uppgifterna. Sedan är det slut.finito. the end. ALDRIG MER

Då är det FEST FEST FEST FEST FEST FEST

STUDENT 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0