Cause I'm leaving on monday morning

efter en kanonhelg som har bestått av vin och rajtan tajtan så börjar jag känna mig redo för turkiet.
I boden så var det en business-föreläsning, sedan visning och på kvällen var det middag, vin och dans=) våran servitör var sjukt knäpp och kunde kläcka ut sig det mesta.
Jenny ville ha tips på något att dricka till middagen:
- En öl slinker väl alltid ner

Sedan kom han efter halva middagen
- Smakade maten bra till vinet?

Mitt batteri på kameran hade tagit slut så han kom till vårat bord med nya batterier utan att jag ens bett om det. Och så tvingade han oss att ta notan före vi ville det, och då hade han redan frågat 4 ggr... KNÄPP vi höll alltså på att skratta ihjäl oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0