030510

Nu sitter jag på skolan och skriver klart det sista inför redovisningen för Tema F, är ungefär klar vilket känns wonderful. Redovisningen är på onsdag och det känns som att jag inte behöver öva till det eftersom jag vet vad jag gjort.
Slutar klockan halv 12 och ska in på Klipp1 för "utvecklingssamtal" med mina chefer. Träning ikväll och efter ska jag dö på soffan. Förstår inte riktigt varför jag är helt död i kroppen.

Jag och jessica har iallafall en överenskommelse. Vi ska kunna sjunga med till Highway man innan sommaren. GOOD LUCK CHUCK. kommer låta dooddelido doddelido doddelido . ( ni fattar va??)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag har också en deal om att jag ska kunna Highwayman innan sommaren!

2010-05-06 @ 00:23:48
Postat av: Denise

Finns nog ingen chans i världen att jag kommer att klara av det! hehe men så länge jag inte ger upp har jag inte förlorat=)

2010-05-06 @ 23:22:07
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0