VÄRLDENS SMARTASTE TJEJ

Precis när frukosten var framtagen och jag otåligt väntade in de första gästerna och höll på ställa om klockorna så inser jag att jag steg upp 04.15 INTE 05.15!!!! snyggt jobbbat, 3 timmars sömn istället för 4. Helt död, borta och dum.
Vi satt och diskuterade igårkväll hur vi skulle göra på enklast sätt för att det skulle bli rätt. Jag tänkte att jag skiter i att ställa om mobilklockan och ställer den på 04.15 (05.15 efter vi ställt om den) och ändrade så att mobilen inte skulle ställa om sig automatiskt, MEN det gjorde det ändå.
1. tänkte inte ens på det när klockan på rummet var 03.15
2. märkte inte att jag stämplade in 4.25
3. märkte inte på datorerna när jag loggade in (dom ändras automatiskt)

BRA JOBBAT DENISE!!!! Skratta åt mig, gör det bara!!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

tyyyyykke väl att du var uppe med tuppen.

Men å andra sidan vet man ju aldrig med dig, du gillar ju att svänga runt där i köket och dansa dig i form på morgonfronten innan de är time för frukost. Själv hade jag valt sömn istället, men de är ju jag de.



puss på dig.

ps. jag skrattar inte.

2010-03-28 @ 23:56:37
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0