SARA JENNY DENISE

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag världens sämsta tålamod, speciellt i trafiken
- Har fobi för fötter och bokstavligen hatar badhusgolv
- Är väldigt pedantisk, hatar att ha stökigt (men är väldigt bra på trycka in saker i skåp, det som inte syns finns inte)
- Favoritfrukt är kiwi, kan äta HUR mycket som helst
- Älskar att resa, har varit utomlands fler än 15 ggr (Thailand, Portugal, Turkiet, Grekland, Cypern, Malaysia, Gran Canaria, Terneriffa, Spaninen, Bulgarien osv)
- Ser nästan aldrig tv, föredrar hellre datorn
- Den enda serien jag någonsin följt är Prison Break (såg 2 säsonger av Lost innan jag gav upp)

sex sanningar om hur du var som liten:
- Älskade skolan, speciellt Matte
- Envis
- Tävlingsinriktad
- Väldigt smal, var en planka till jag började 8an
- Började spela fotboll när jag var 6år (spelar fortfarande)

tre sanningar om mitt familjeliv:
- Har haft skilda föräldrar så länge jag minns
- Har världens krånligaste släktträd, tar lång tid att förklara hur alla hänger ihop
- Jag har två äldre systrar & två yngre bröder

tre sanningar om mitt vänskapsliv:
- Min bästa vän heter Emelie & jag har känt henne sedan jag var 5 år
- Jag trivs väldigt bra i min kompiskrets. Alla bjuder på sig själva och är underbara på olika sätt=)
- Många av mina vänner har flyttat härifrån efter studenten

två sanningar om min personlighet:
- Jag är en väldigt framåt och impulsiv människa som gillar när det händer saker
- Jag är väldigt tjurig och är bra på att övertala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0