SÖNDAG 14/3

Shiitt insåg när jag skrev dagens datum att halva mars har snart seglat förbi. Vårvädret fortsätter att glänsa och det gillar nog varenda kotte.
Gårkvällen var trevlig. Öl-spel, dans, charader och för mycket vin. Grisigt halva lägenheten ungefär. Vaknade kl 5 av att melker kom hem. Låg på sängen med kläderna & smink på. Tror att jag vilade men råkade somna innan jag hade tvättat bort sminket och klätt av mig. OPS hehehe

idag har vi varit och handlat och tankat, käkat lunch på coop. Sedan skulle jag jekkan & melker baka en kolapaj. mest jag och jessica. allting gick jättebra tills att:
-vi förgräddade pajdegen (bubblade)
-brände pajen i ungen. BRA JOBBAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0