sometimes it hurts

Slutade skolan vid halv 12 idag och tänkte vila en stund på soffan innan jag skulle städa i läggan och i min lägenhet. Slocknar på soffan och vaknar 1,5 timmar senare. Det behövdes verkligen, men det sjukaste är att jag har hunnit drömma två konstiga drömmar under tiden.

Och på tal om konstiga drömmar så drömmer jag alltid sjuka drömmar om nätterna. Inatt drömde jag att vi var i stockholm, eller jag var där själv. Och så träffade jag melkers kusin och blev på G med honom. Pussades höll hand och sånt. Vi gick på stan och höll hand innan jag insåg att jag var kär i melker. Men hur skulle jag förklara allt för melker??
Vaknade svettig och med dåligt samvete. Men tydligen om man drömmer om otrohet är det tecken på något bra. Googlade lite och det var tecken på motsatsen, vad nu det betyder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0