I want to talk

Efter pumpen idag kände jag hur mina armar skakade, skyndade iväg mot salongen för att sedan äta lunch med Melker & Åsa!
Ett besök på Vårdcentralen och lite mer irriterad senare kom jag hem vid halv 5. Hatar otrevliga människor som jobbar inom vården. SKAFFA ett nytt jobb. Kvinnan som svarade när jag ringde sjukvårdsupplysningen om min hals verkade inte vilja hjälpa mig. "Om du så gärna vill komma och ta ett test, kom halv 4, hejdå. KLICK"
Väl där fick jag vänta i 40 minuter innan det var min tur. Hittade inget fel och hon kunde inte göra något mer. HOn städade sitt skrivbord, letade papper, googlade undertiden jag satt och väntade på att hon skulle ha tid med mig. Vänta nu, vad händeee???? Ajja, 100 spänn fattigare utan vetskap om min äckliga hals. HEJ


Kommentarer
Postat av: jekke

ÅH BLIR SÅ ARG. hatar fan det där!!! dålig inställning, de kommer fan ta död på någon snart...

2010-03-09 @ 19:07:12
URL: http://jessicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0