ATT KUNNA LYCKAS

Någon medstudent som lyckades bättre än mig på studenten?

-tappade en bläckpenna på min klänning på champangefrukosten och fick en fläck på klänningen
-i kyrkan mitt under rektorns tal kallade toaletten och jag var tvungen att smyga mig undan
-kissade i en buske innan vi skulle upp på skridan så alla föräldrar kunde se
-rev sönder mitt plakat
-spillde röd cider över hela klänningen och fick på köpet rosa slingor i håret
-krossade mitt champangeglas
-fick skavsår

MEN ÄNDÅ HADE JAG SÅ JÄVLA ROLIGT
kanske var på grund av mitt terrorist-cider-bälte? vem vet ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

En blåsa över hela hälen som gjorde ont i hela foten, fick trippa på tå = kramp i vaden (Y) ÄLSKA STUDENTEN! + att jag tog studenten i Umeå så för oss slutade det ju inte alls för bra men... hehe

2010-06-13 @ 22:35:32
Postat av: Anonym

grymt häftigt bälte vart har du fått tag i det. grymt avensjuk på din student, vill få en lika grym :D

2010-06-13 @ 23:52:08
Postat av: Denise

Tack=) Jag fick bältet av mina kompisar på studenten så jag vet faktiskt inte vart det kommer ifrån, kan gissa på att det är köpt på Partaj=)

2010-06-14 @ 18:39:22
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0