LÖRDAG

Min första vita helg på så länge jag kan minnas HEHE (obs skämt) Efter imorgon har jag jobbat 58 timmar den här veckan så det var nog väldigt passande! Har varit en lugn och skön dag som började med sovmorgon, vi har städat och tvättat eftersom det sällan blir gjort på sommaren.. En promenad i regnet, välbehövd dusch och sedan har vi varit ute och ätit! Myst i soffan framför tvn och snart är det dags att krypa till kojs, imorgon ringer väckaren 5.30 sedan ska jag jessica och alex smida planer om vad som komma skall.

Sedan tycker jag att det är dags att styra kräftskiva snart med alla tjejer eftersom det är augusti i morgon, VAD SÄGS??


Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

härligt med kräftskiva!

2010-08-01 @ 03:59:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: zola

hahaha alltså fin bild, men vi kör kräftis :) FowZie e bjuden

2010-08-01 @ 11:23:32
Postat av: mönk!

JAG E PÅ JAG E PÅ ====D

2010-08-02 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0