JAG TROR ATT VI LJÖG FAST VI SA ATT DET VAR SANT

Jag är nog en ganska konstig människa.
Nog ganska svår att sätta fingret på! Jag vet inte riktigt själv hur jag skulle kunna förklara mig själv? Livsnjutare.
Jag älskar allting jag gör. Jag gör allting jag älskar. Jag älskar skolan,  jag älskar jobbet, jag älskar mitt liv, jag älskar att träna, jag älskar att resa, jag älskar helt enkelt ALLT. Är alltid taggad på allting hur trött eller bakis jag än är! Älskar fest och älskar mysiga hemmakvällar. Jag vill alltid vara omringad av människor jag trivs med och är så långt ifrån en ensamvarg man kan tänka sig! Man lever bara en gång och man kan nog säga att det är mitt motto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0