LÖRDAG

KÄnns som att igår var en lång dag, hann ganska mycket iallafall! Tränade på dagen med carro (när vi hade fått igång bilen som vägrade öppna sig) handlade, vi lagade tacopaj och jag lämnade melker på ladan. Åkte hem gjorde mig i ordning och tog det lugnt innan jag åkte vidare till sehlaan där vi såg lets dance (elin kling gjorde oss besvikna) och spelade med andra ord. Vid halv 11 åkte vi in mot stan och tänkte kika förbi balzac. 50 m lång kö med 4 st i bredd. Skrattretande att folk ställde sig sist i kön, VÄRT. haha
Vi gick på calles och satt där och snackade tills det stängde så skjussade jag hem dom alla=)

Ikväll vankas fest med Klipp1, middag på balzac sedanhar vi hyrt relaxavdelningen på friskvårds=)



skön låt vi lyssnade på hos emmsan igår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0