DEN 25:E SMÄLLER DET

Känner mig helt nöjd med min insats idag. Efter skolan så har jag städat/rensat garderoben, dammtorkat, rengjort spisen och småplockat litegrann, det känns alltid lika skönt att få det rent och fint hemma=)
Ätit tacopaj och tänkte slummra en stund på soffan innan träningen ikväll. Bodypump och jag gruvar mig redan!

Kan tänka mig att alla tjejer känner samma sak. Varje gång man öppnar garderoben så kommer sucken efter. Alllting känns tråkigt och bläääääää. Så säg till om du vill köpa något från min garderob, nästan allt är till salu, just nu är jag bara less på allt!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hör inget som smäller!!!!!Och det är den 25 te

2010-01-25 @ 19:32:46
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0