2009

Året började i hemavan!

DÄrefter firade vi rebban som fyllt 18

Sedan fyllde jag 19 med fest och sånt=)


Jag elin madde och monica såg chris brown i sthlm och festade natten lång



Sandra T fyllde även hon 19

Och station i februari missade vi inte (eller gjorde vi???)


Gick det bättre i mars? skulle inte tro det


I April var vi i Vittjåkk och åkte skidor

och såklart missade vi inte festen


I maj var hela salongen i sthlm på wellas showboat=)



Beoynce spelade i globen och klart vi såg henne




dagen efter så tog vi flyget till grekland. chaRter så att säga


I juni gick jag och melker på balen

Och på midsommar så var vi i annas stuga

I juli åkte jag till grekland, nytt sällskap & ny ö = KOS


Efter Kos fyllde melker år som vi firade i södervik (melkers stuga)


och i juli han vi festa lite mer

och så spelade vi tennisturnering

och mös vid älven

och spelade diskgolf

I augusti var vi på aik-middag

och så började vi måla i vår nya lägga


Vi började om skolan..

och hade rockig klassfest=)

På halloween var det inflyttniningsfest med utklädning

Och så festade vi hos rebban


På lovet så bowlade vi=)

Och for på ikea=)

Några från salongen åkte på en visning i sthlm


och sedan hade kakan och zola inflyttningsfest!


I Lycksele åkte vi hundspann

Och på julafton var alla glada=)



ANnandagen var vi fulla som bara den



Och nyårsfirandet gillar vi som bara deeeeeeen=)



Och såhär slutade mitt år :

LOVE YOU



har faktiskt hunnit med en heldel märker jag i efterhand. FAN vad king allt har varit=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul du verkar ha haft i år. kram på er

2010-01-03 @ 20:24:55
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0