VALENTINE'S DAY

Mysig dag för alla som är kära. Och såklart är jag kär.
Idag gick min kärlek till fotbollen eftersom vi hade match och sedan till lillebror som fyller år. Istället för mysig middag & kramar så cochade melker p94 i piteå och jag gick på trippeldate och såg Valentine's day på bio! Helt rätt alltså=)
KÄnner mig älskad när jag vaknade upp fick en ros & en halsband av min älskling. När jag fick geléhjärtan av mamma och när jag möttes av en varm kram efter bion.
Den här dagen kanske inte är överskattad


loveyou

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så fina tilsammans,var rädda om varann.kram

2010-02-15 @ 07:52:38
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: dan

han e fan fin

2010-02-15 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0