TISDAG

DEt känns verkligen som dagen före dopparedagen idag. Nervörs, lite spänd, förväntansfull men även laddad & jävligt taggad :-D 

Idag var jag på skolan till lunch sedan åkte jag iväg till ishallen för att käka lunch på rinkside och sedan spela hockey med utrustning. Var riktigt kul och ovant eftersom det var första gången med utrustning! Tog cirkus en halvtimma att få på alla skydd och kläder och kan säga att det roligt att ramla hehe=) Har nog heller aldrig åkt på en sån slät och fin is, vet inte om mina skrillor var oslipade eller om isen var för hal, men undan gick de=)

Har även testat allra sista frisyren och fixat sista färgen så nu är jag RIKTIGT taggad för morgondagen!
GO GIRLS!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var riktigt roligt att se alla hockeyfruar på isen ,jag och Kevin höll på att skratta ihjäl oss.Kram

2010-02-17 @ 20:37:54
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0